مزایای استفاده از آمارگیر بازدید و کنترل ترافیک
دریافت نمونه سوالات استخدامی ادارات، سازمانها و ارگانها

شنبه 6 آذر 1400
ن : khashayars

مزایای استفاده از آمارگیر بازدید و کنترل ترافیک

 

امروزه در عصر تکنولوژیکی و رقابت سایت ها، اپلیکیشن ها، بلاگ ها و ... نیاز است که تعداد فعلی مخاطبانمان را بدانیم و همواره آنها را آنالیز کنیم. آنالیز آمار و ارقام و میزان مخاطبین در بازه های زمانی مشخص، به ما نشان خواهد داد که روند فعالیت ما در آن بازه زمانی باب میل کاربران بوده یا خیر! در صورتی که کاربران از نحوه ارائه محتوای شما رضایت کافی نداشته باشند، قطعا سایت یا وبلاگ شما را ترک خواهند نمود و برعکس این جریان نیز با ارائه محتوای خلاقانه تر، می توانید کسب و کار خود را رونق بخشید. در وب سایت ها دانشتن آمار دقیق از بازدیدکنندگان الزامی است. شما به عنوان یک مدیر سایت یا وبلاگ باید بدانید تعداد مخاطبین شما چه میزان است که بتوانید بر اساس آن میزان اثرگذاری برنامه ریزی محتوایی فعلی خود را ارزیابی کنید و یا از طریق این ارزیابی ها، بفهمید که روند فعالیتی شما باعث رشد مخاطبین شده یا باعث از دست رفتن آنها! لازمه انجام این کار، یک آمارگیر بازدید سایت می باشد. ابزارهای مختلفی وجود دارد از قدرتمندها تا ضعیف ترین ها، از پرمیوم ها تا رایگان ها اما مهم این است که تمامی مواردی که برای انجام برنامه ها و رسیدن به ارزیابی کامل به شما ارائه می کند را انتخاب نمایید.

کمپین های تبلیغاتی و اثربخشی آن ها

کمپین های تبلیغاتی که برای جذب مخاطب در سایر شبکه ها و سایت ها قرار می دهید، باید دارای شرایط و خصوصیات مختلفی باشد. در ابتدا باید مطمئن شوید که کاربران سایت میزبان تبلیغات، علاقه ای به موضوع فعالیت سایت شما دارند یا خیر! برای مثال تبلیغ مایع شوینده در وب سایت نقد و بررسی فیلم و سریال به جز هدر دادن پول چیز دیگری برایتان در پی نخواهد داشت! شما باید بعنوان تبلیغ دهنده، ابتدا میزبان تبلیغاتی را انتخاب کنید که از نظر موضوعی نزدیک به شما باشد و کاربران آن سایت علاقه ای به محتویات سایت شما داشته باشند. در مرحله بعد باید پلتفرم ها را هم مدنظر قرار دهید؛ تبلیغ یک پیج اینستاگرامی با موضوع مد و فشن در یک سایت دانلود موزیک اثربخشی مطلوبی برای شما نخواهد داشت! اما در هر صورت شما به ردیابی بازدید کمپین تبلیغاتی نیاز خواهید داشت. ابزارهای بازدید کمپین به شما این اجازه را می دهند که میزان ورودی و کلیک روی تبلیغاتتان در هر پلتفرم، سایت و مکانی که تبلیغ کرده اید را به تفکیک روز و نام همان سایت مشاهده نمایید. بدین ترتیب می توانید بررسی کنید تبلیغاتتان در کدام سایت و چه موضوعی اثربخشی بیشتری خواهد داشت تا بتوانید برای تبلیغات آینده خود، در هزینه های خود صرفه جویی کرده و در عین حال اثربخشی و جذب ترافیک بیشتری را تجربه کنید.

سخن نهایی با وبمستران

 

در زمینه رقابت با سایر وب سایت ها، همواره باید از ابزارهای کامل و دقیق استفاده کرد. لزوما نباید به استفاده از ابزارهای رایگان بسنده کرد. اگر قصد موفقیت زودهنگام در عرصه وبمستری و سایت را دارید، بهترین راه برای شما در ابتدا تولید محتوای خاص و یکتا می باشد. محتوایی که کاربران فقط در سایت شما بتوانند پیدا کنند که این مزیت باعث جذب بیشتر ترافیک و دائمی شدن بازدیدکننده خواهد شد. مرحله بعدی برای شما رعایت نکات و بهینه سازی سایت است که می توانید در مقالاتی با موضوع خدمات وبمستران و آموزش ها در گوگل پیدا و مطالعه کنید. و قدم نهایی ردگیری و بررسی آمار ترافیک و بازدیدکنندگان سایت است. همواره باید بدانید که وضعیت سایت شما در چه مرحله ای قرار دارد. با بررسی میزان بازدید سایت می توانید تصمیم بگیرید که به همین روند فعالیت سایتتان ادامه دهید یا با توجه به بازخورد کاربران و رفتار آنها، نیاز به تغییرات خواهید داشت یا خیر. بنابراین همواره در نظر داشته باشید فعالیت اختصاصی و مناسب و باکیفیت، در کنار بهبود رابط کاربری سایت و در نهایت آنالیز دائمی ترافیک سایت با حزئیات دقیق می تواند شما را زودتر از سایر رقبا به موفقیت برساند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سایر مطالب، ،